REAL DECRETO 1311/2012 DE 14 DE SEPTIEMBRE
23/09/2012 at 20:43 Salvador Garcia i López 1 comentari
Aquest decret el que ve a fer és adequar la normativa espanyola a la comunitària, concretament el Reglament CE 1107/2009 i la Directiva 2009/128/CE, per tal d’un ús sostenible dels productes fitosanitaris.
Tota aquesta normativa afecta a l’us, comercialització i distribució dels productes fitosanitaris, tant a l’agricultura com en els usos no agrícoles, entre ells a la jardineria i de manera molt important.
Si voleu saber més aquí teniu un resum de com afecta a la Jardineria
Resum sobre jardineria del Real Decreto 15 Septembre 2012
Salvador Garcia i López
Junta APEVC
Entry filed under: Notícies dels espais verds, Sanitat Vegetal.
1 comentari Add your own
Deixa un comentari
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed
1.
Salvador Garcia i López | 09/11/2012 a les 00:38
ATENCIÓ:
Sembla ser que algú, per error, ha interpretat que la prohibició dels tractaments aeris (avioneta, helicòpter) es referia als medis de dispersió aèria (polvoritzadors, motxilles, botes de tractaments, canons de tractaments, etc.) i han difós que jo he dit tal cosa. Ni molt menys. No es prohibeix cap d’aquests sistemes, es prohibeixen a jardineria tot tipus de tractament per medis aeris es a dir avions o helicòpters, però no es prohibeixen els medis de dispersió aèria.
I quant als productes: els que no es poden fer servir no es fa cap distinció amb el medi de aplicació, per dispersió aèria, via reg-arrel o endoterapia de manera que no es poden fer servir ni amb un sistema ni amb cap altre, no es fan distincions.
Salvador Garcia i López