REAL DECRETO 1311/2012 DE 14 DE SEPTIEMBRE

23/09/2012 at 20:43 1 comentari

Aquest decret el que ve a fer és adequar la normativa espanyola a la comunitària, concretament el Reglament CE 1107/2009 i la Directiva 2009/128/CE, per tal d’un ús sostenible dels productes fitosanitaris.
Tota aquesta normativa afecta a l’us, comercialització i distribució dels productes fitosanitaris, tant a l’agricultura com en els usos no agrícoles, entre ells a la jardineria i de manera molt important.

Si voleu saber més aquí teniu un resum de com afecta a la Jardineria

Resum sobre jardineria del Real Decreto 15 Septembre 2012

Salvador Garcia i López
Junta APEVC

Entry filed under: Notícies dels espais verds, Sanitat Vegetal.

Argentina: penas de prisión en primer juicio sobre contaminación agroquímica L’Ajuntament de Badalona col.locarà paranys pel morrut de les palmeres

1 comentari Add your own

  • 1. Salvador Garcia i López  |  09/11/2012 a les 00:38

    ATENCIÓ:
    Sembla ser que algú, per error, ha interpretat que la prohibició dels tractaments aeris (avioneta, helicòpter) es referia als medis de dispersió aèria (polvoritzadors, motxilles, botes de tractaments, canons de tractaments, etc.) i han difós que jo he dit tal cosa. Ni molt menys. No es prohibeix cap d’aquests sistemes, es prohibeixen a jardineria tot tipus de tractament per medis aeris es a dir avions o helicòpters, però no es prohibeixen els medis de dispersió aèria.
    I quant als productes: els que no es poden fer servir no es fa cap distinció amb el medi de aplicació, per dispersió aèria, via reg-arrel o endoterapia de manera que no es poden fer servir ni amb un sistema ni amb cap altre, no es fan distincions.

    Salvador Garcia i López

    Respon

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Benvinguts

Benvinguts al bloc de l'APEVC, l'Associació de Professionals dels Espais Verds de Catalunya.

Entra la teva adreça de correu electrònic per subscriure't a aquest bloc i rebre un resum (setmanal o diari o instantani) de les noves entrades publicades.

Uneix altres 66 subscriptors

Arxius

Nombre de visites acumulades

  • 13.928 visites

A %d bloguers els agrada això: